Průzkumy - den 2.

Své druhé směny v pořadí jsem se nemohl dočkat. Měl jezdit své oblíbené Hradečany. Měly být jenom 3, měla to být krásná krátká dopolední služba. Oficiální nástup jsem měl mít v Nymburce v 8 hodin, což znamelo, že by bylo úplně jedno odkud bych jel, jestli z Prahy, nebo Jičína. V tento den ještě probíhala výstavba výhybny Bartoušov a tudíž i výluka mezi Jičínem a Kopidlnem, nejen z toho důvodu jsem se rozhodl jet přes Ostroměř a Chlumec. Říkal jsem si totiž, že by vlakvedoucího mohlo potěšit, že přistoupím dříve a bude muset zopakovat revizi jízdenek pouze lidí z Hradce. Ráno jsem se tedy probudil, dorazil na nádraží a sedl do osobáku ve směru Hradec Králové. Přijedeme do Ostroměře a koukám, že můj osobák na Chlumec má 10 minut zpoždění. Pomyslel jsem si, že je to v pohodě, že rychlík ještě počká. Zpoždění postupně vzrostlo na 20 minut, stále jsem si říkal, že je určitá šance na stažení zpoždění a počkání. Tou dobou vyšel ze své budovy výpravčí a oznámil nám, že vlak na Chlumec bude mít asi 45 minut zpoždění, protože v Nové Pace čeká na vykřižování se spěšnákem, kterému to klouže po listí a tak musí jet krokem. Bizarnost této situace jsem si uvědomil až s postupem času, ihned po tomto zjištění jsem volal šéfovi, co mám za problém. On mi řekl, že se nedá nic dělat a ať jedu jen ten poslední plánovaný spoj.

No super, to mám teď v Nymburce nebo Chlumci hodinu tvrdtnout? Ne, rozhodl jsem se jet z Chlumce do Hradce svému Hradečanovi naprotu. Což bylo super, znamenalo to totiž, že vlakoš revizi jízdenek nebude muset opakovat vůbec, což ho těšilo. Skvělost toho, že jsem jel už z Hradce byla vidět po Nymburce. S revizí jsme totiž skončili až někde v Běchovicích, což znamená, že kdyby ji musel opakovat, tak by ji nestihl. Po příjezdu na hlavák jsem si doběhl ještě za minibaristou pro kafe a sladké pečivo a pak se vydal na I. P. Pavlova, kde začal Závod přes Nuselský most

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Nefunkční přestupy ve Staré Pace

Můj první zácvik u KŽC

Průzkumy - den 1.